پرسش و پاسخ
آیا بدون عضویت در وب سایت سفیران میتوان از این وب سایت بلیت تهیه کرد ؟
عضویت در وبسایت سفیران به منظور امکان پیگیری های بعدی و ارائه پشتیبانی مناسب جهت خرید بلیت الزامی میباشد.
چگونه میتوانم در وبسایت سفیران ثبتنام کنم ؟
از منوی بالای سایت سمت چپ روی گزینه «حساب کاربری » کلیک کنید. در جدول باز شده دو قسمت ورود و ثبت نام وجود دارد که روی قسمت ثبت نام کلیک نمایید ، وارد صفحه ثبتنام شوید. آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و رمز عبور و کد امنیتی را وارد کنید بر روی دکمه «ورود» کلیک کنید تا ثبتنام شما انجام شود
من قبلا عضویت سایت سفیران را داشته ام چگونه میتوانم وارد حساب کاربری خودم بشم ؟
از منوی بالای سایت سمت چپ روی گزینه «حساب کاربری » کلیک کنید. در جدول باز شده دو قسمت ورود و ثبت نام وجود دارد که روی قسمت " ورود " کلیک نمایید بعد از وارد نمودن ایمیل و رمز خود وارد حساب کاربری شوید
از چه طریقی میتوانم اطلاعات حساب کاربری را تغییر یا تکمیل نمایم ؟
از منوی بالای سایت سمت چپ روی گزینه «حساب کاربری » کلیک کنید. در جدول باز شده دو قسمت ورود و ثبت نام وجود دارد که روی قسمت " ورود " کلیک نمایید بعد از وارد نمودن ایمیل و رمز خود وارد حساب کاربری شوید. مجدداً از منوی بالای سایت سمت چپ روی کلمه اسم خود یک نوار کشویی ایجاد بر روی " ویرایش پروفایل " کلیک نمایید ، جدولی باز خواهد شد بعد ار انجام تغییرات و وارد کردن کد امنیتی روی کلمه " به روز رسانی پروفایل " کلیک کنید تا تغییرات اعمال گردد.
چگونه میتوانم قبل یا بعد از خرید بلیط، برای مشورت با سفیران تماس بگیرم و یا سوالات و مشکلات مربوط به خرید خود را مطرح کنم؟
در پشتیبانی آژانس سفیران یک تیم قوی و با تجربه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ در تمام مراحل سفر پشتیبان شما خواهند بود(پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل قادر به پاسخگویی نیستیم). و همچنین میتوان هرگونه سوال یا هرگونه تغییر از طریق راه های زیر استفاده نمود :
021-87111000